gtamods

Sziasztok!A nevem Albert, de nektek csak Gofri!A blog azért jött létre, hogy ti is megismerjétek a jobbnál jobb modokat a nagyszerű gta játékokhoz!Ugye a játék magában unalmas egy idő után!Ezért kell egy picit, vagy nagyon felnyomni a játékunkat!Szoktam még modozni a Counter Strike-ot és a legendás Rollercoaster Tycoon-t!

Létre jött a BLOG!

2009.06.27. 10:56 :: Gofri

Sziasztok!

 

Végre létrejött ez a blog, ahol a GTA fanoknak fogom bemutatni, hogy milyen MOD-ok vannak a GTA játékokhoz!Legtöbbször a Vice City-s MOD-okat fogok bemutatni!Most vagyok 13 éves és eggyből (segítség nélkül) rájöttem, hogy hogyan kell használni az IMG tool-t, a Garage MOD Manager-t és a Vice City MOD Manager-t

1 komment

Címkék: blog 2009 június indulása 27.

A bejegyzés trackback címe:

https://gtamods.blog.hu/api/trackback/id/tr81211639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gta 4ever 2009.07.05. 21:40:10

Hali kb semmit nem tok a mod-ok ról csak annyit hogy turbozzák a játékot pont ezért vok itt

gta vice ot hamar kitoltam naon rövid voltam gta4-et is hát az anyira nemXD

na lényegében szeretnék minél több modot kiprobálni

boccsi a szófosásért

GTA 4 EVER
süti beállítások módosítása