gtamods

Sziasztok!A nevem Albert, de nektek csak Gofri!A blog azért jött létre, hogy ti is megismerjétek a jobbnál jobb modokat a nagyszerű gta játékokhoz!Ugye a játék magában unalmas egy idő után!Ezért kell egy picit, vagy nagyon felnyomni a játékunkat!Szoktam még modozni a Counter Strike-ot és a legendás Rollercoaster Tycoon-t!

GTA III - Big Rigs

2009.07.09. 21:20 :: Gofri

Sziasztok!Ezt a videót igazából FreddyD-nek készítettem!A mod pedig annyi, hogy a játék elején látható kisvárosba eltudunk menni!Mikor letöltöttem, akkor egyből megnéztem, hogy sikerült-e berakni!Sikerült!Csak egy picit érdekes:D!A falakon átlehet menni, ekkor jutott eszembe FreddyD big rigses videója!Úgydöntöttem, hogy csinálok egy videót és...elég jóra sikeredett!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gtamods.blog.hu/api/trackback/id/tr941237170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása